maj 04 2016

Starzenie się pojazdów i ich obsługa


Komentarze: 0

Niektóre typy obsług, takie jak: obsługa powszednia, obsługa gwarancyjna, obsługa sezonowa, naprawa przewodnia, obsługi techniczne, a także obsługi diagnostyczne cechują się tym, że wykonuje się je w warunkach ściśle uwarunkowanych biegiem wehikułu, nazywanym resursem międzyobsługowym, lub też po zadanym okresie eksploatacji. Obsługi te ujmuje się z tej przyczyny imieniem obsług uzależnionych. Istotne porady, prawda? Sprawdź kolejne.

Znamionują się one również tym, iż zakres czynności obsługowych jest także zdeterminowany. Indeks obsług zdeterminowanych składa się na układ obsług planowo-zapobiegawczych. Czesto też obsługi te nazywa się obsługami zapobiegawczymi. Zważywszy na losowość biegów starzenia jedynych modułów wehikułu, a także ich niejednorodność, występują losowe uszkodzenia wozu.

Obsługa i starzenie się pojazdów

Kalkowanie stanu przydatności odbywa się poprzez stworzenie reperacje aktualnej. Naprawy te przedstawiają stochastyczny strumień obsług, tak ze względu na uwagę ich występowania, jak też zakres i pracochłonność, a co za tym idzie i koszt. Właściwości strumienia napraw aktualnych prezentuje sie przy użyciu probabilistycznych sylwetek i walorów solidności oraz podatności naprawczej wehikułów.

Podział obslug ze względu na krotność znajdowania się jest przebiegający. Obsługi jednokrotne są to obsługi produkowane w trakcie przedstawienia nowego pojazdu do systemu eksploatacji ( rozkonserwowanie pojazdu ) czy też obsługi robione w toku anulowania pojazdu z eksploatacji ( przyrządzenie do scedowania, kasata - złomowanie ). Ente obsługi wypada przelecieć do wielokrotnych.

skupaut-dta   
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz