kwi 30 2016

Uszkodzenia chłodnicy w samochodzie


Komentarze: 0

Skażenia pobudzają zniszczenie chłodnicy powietrza, a osadzając się na kierownicach i łopatkach wirnika turbosprężarki oraz składnikach pomiarowych przepływomierza (powietrza), mają wrogi wpływ na cykliczność działania ustroju chłodzenia powietrza i dawkowania paliwa, czyli na działanie ustroju paliwowego i efektywność robocie napędu. Zastosowanie mają oddzielacze cyklonowe, włóknowe, odśrodkowe i elektrostatyczne.

Za sprawą separatorów elektrostatycznych można osiągnąć największy stopień separacji przy małym ubytku ciśnienia. Natomiast duża efektywność izolacji pożera pewną ilość dynamiczności elektrycznej. Niebagatelna informacja o cykliczności funkcjonowania ukladu przekupywania napędu tłokowego jest podawana z wykorzystaniem lampki testowej, oznaczonej specjalną ikonką. Z sekundą, kiedy kierowca chcąc pobudzić napęd załączy zasilanie napędu - sterownik wykonując kontrolę systemu sterowania porywa lampkę z ikonką sprawności silnika.

Uszkodzony silnik lub chłodnica w samochodzie

Po uruchomieniu napędu ikonka ta promieniuje aż do chwili, kiedy ciśnienie w sieci smarowania nie spełni minimum założonego dla danego motoru. Wygaszenie lampki podświetlającej ikonę jest dla prowadzący wystarczającą wiadomością o biegłości obiegowego systemu przekupywania napędu.

Niemniej wypada mieć świadomość ze momencik wygaszenia lampki nie jest do tego argumentem, iż odrzuć smarujący pozostał doniesiony do wszystkich skojarzeń współpracujących, ponieważ prędkość dostawy w dużej mierze wiele od wskaźnika lepkości i temperatury uruchamianego silnika. Smarowanie pod rozbryzgiem zacznie funkcjonować znacznie potem. Niektóre wehikuły są ekwipowane do tego w manometr i ciepłomierz wskazujący na sposób stały wielkość ciśnienia i temperaturę w sieci smarowania motoru.

Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz