Komentarze (0)
Napływ paliwa do wtryskiwacza jest wykonywany przez połaczenie na wcisk w otworach utworzonych w pojemniku zasilania spryskiwaczów, a bezusterkowe uszczelnienie poręcza akcesoryjny pierścień uszczelniający. W otoczeniu doprowadzenia benzyny do wtryskiwacza stosowany jest dodatkowo filtr, który chroni wtryskiwacz przed zanieczyszczeniami. Doprowadzenie napięcia do zacisku cewki powoduje, że pole elektromagnetyczne podnosząc kotwicę pobudza bezpośrednio wtryskiwacza i zapoczątkowanie wtrysku paliwa.
Rozrnaite układy kabli dolotowych i kanałów w głowicy wymuszają różnego wykucia strugi paliwa, od której zależy kształt cieku, róg rozwarcia heble i wielkość kropli benzyny, które maja niewyniośli wpływ na jakość generowanej mieszanki. Przechwycenie zasilania cewki wtryskiwacza pobudza zamknięcie go siłą sprężyny zatykającej wtryskiwacz.
Odpowiedni czas wtryskiwania
Czas wtryskiwania nazwanej porcje benzyny zależy od przekroju dynamicznego otworu mazie przyłożonej się do cylindra (wzniosu zaworu dolotowego) i różnicy ciśnień w przewodzie dolotowym i ciśnieniem wtryskiwania. Optymalnym trybem osiągania najogromniejszego i równomiernego napełnienia wszystkich cylindrów jest wtrysk pojedynczy do każdego wałka.