Archiwum 30 kwietnia 2016


kwi 30 2016 Uszkodzone wtryskiwacze w aucie na złom
Komentarze (0)

Napływ paliwa do wtryskiwacza jest wykonywany przez połaczenie na wcisk w otworach utworzonych w pojemniku zasilania spryskiwaczów, a bezusterkowe uszczelnienie poręcza akcesoryjny pierścień uszczelniający. W otoczeniu doprowadzenia benzyny do wtryskiwacza stosowany jest dodatkowo filtr, który chroni wtryskiwacz przed zanieczyszczeniami. Doprowadzenie napięcia do zacisku cewki powoduje, że pole elektromagnetyczne podnosząc kotwicę pobudza bezpośrednio wtryskiwacza i zapoczątkowanie wtrysku paliwa.

Rozrnaite układy kabli dolotowych i kanałów w głowicy wymuszają różnego wykucia strugi paliwa, od której zależy kształt cieku, róg rozwarcia heble i wielkość kropli benzyny, które maja niewyniośli wpływ na jakość generowanej mieszanki. Przechwycenie zasilania cewki wtryskiwacza pobudza zamknięcie go siłą sprężyny zatykającej wtryskiwacz.

Odpowiedni czas wtryskiwania

Czas wtryskiwania nazwanej porcje benzyny zależy od przekroju dynamicznego otworu mazie przyłożonej się do cylindra (wzniosu zaworu dolotowego) i różnicy ciśnień w przewodzie dolotowym i ciśnieniem wtryskiwania. Optymalnym trybem osiągania najogromniejszego i równomiernego napełnienia wszystkich cylindrów jest wtrysk pojedynczy do każdego wałka.

kwi 30 2016 Uszkodzenia chłodnicy w samochodzie
Komentarze (0)

Skażenia pobudzają zniszczenie chłodnicy powietrza, a osadzając się na kierownicach i łopatkach wirnika turbosprężarki oraz składnikach pomiarowych przepływomierza (powietrza), mają wrogi wpływ na cykliczność działania ustroju chłodzenia powietrza i dawkowania paliwa, czyli na działanie ustroju paliwowego i efektywność robocie napędu. Zastosowanie mają oddzielacze cyklonowe, włóknowe, odśrodkowe i elektrostatyczne.

Za sprawą separatorów elektrostatycznych można osiągnąć największy stopień separacji przy małym ubytku ciśnienia. Natomiast duża efektywność izolacji pożera pewną ilość dynamiczności elektrycznej. Niebagatelna informacja o cykliczności funkcjonowania ukladu przekupywania napędu tłokowego jest podawana z wykorzystaniem lampki testowej, oznaczonej specjalną ikonką. Z sekundą, kiedy kierowca chcąc pobudzić napęd załączy zasilanie napędu - sterownik wykonując kontrolę systemu sterowania porywa lampkę z ikonką sprawności silnika.

Uszkodzony silnik lub chłodnica w samochodzie

Po uruchomieniu napędu ikonka ta promieniuje aż do chwili, kiedy ciśnienie w sieci smarowania nie spełni minimum założonego dla danego motoru. Wygaszenie lampki podświetlającej ikonę jest dla prowadzący wystarczającą wiadomością o biegłości obiegowego systemu przekupywania napędu.

Niemniej wypada mieć świadomość ze momencik wygaszenia lampki nie jest do tego argumentem, iż odrzuć smarujący pozostał doniesiony do wszystkich skojarzeń współpracujących, ponieważ prędkość dostawy w dużej mierze wiele od wskaźnika lepkości i temperatury uruchamianego silnika. Smarowanie pod rozbryzgiem zacznie funkcjonować znacznie potem. Niektóre wehikuły są ekwipowane do tego w manometr i ciepłomierz wskazujący na sposób stały wielkość ciśnienia i temperaturę w sieci smarowania motoru.